2009年9月28日 星期一

2009-09-26 SING街肥媽、陳潔靈樂壇雙俠寸爆港男

蘋果日報 C26 娛樂名人
2009-09-26

SING街肥媽、陳潔靈樂壇雙俠寸爆港男


陳潔靈和瑪利亞(肥媽)近日分別擔任無《超級巨聲》和亞視的《亞洲星光大道》評判,因其精闢意見而人氣急升,兩位唱家班的事業再逢第二春,下月20日及21日她們更會與葉麗儀踏上紅館開騷,工作浪接浪。肥媽與陳潔靈日前接受本報記者專訪,甫見面就攬攬抱抱,肥媽還大笑道:「總之我就係背脊插刀啦!」旁人連忙更正是「兩脅插刀」,逗得陳潔靈哈哈大笑。時代女性,要做好媽媽又要做職業婦女,可謂腹背受敵,還得保持新鮮感挑起丈夫興趣,果真應了肥媽一句「背脊插刀」。港女點拜金拜物質,詹瑞文笑到爛,港女眼中的港男是如何又聽過未?撰文:吳佩思

肥媽:香港男人自卑

肥媽、陳潔靈和葉麗儀,名正言順「三個女人一個墟」開演唱會,加上耀榮叔一句「唔識聽英文」,三人乖乖轉唱粵語歌,不過,英文歌照唱,各種形式crossover保證令你驚喜重重,還有一個為顧嘉煇及向已故的羅文致敬環節,有些歌,你想像不到她們會唱,更想像不到她們會這樣唱,陳潔靈如是說。

麻甩佬自卑要面

想像不到是今次三大天后要唱男人。始作俑者是肥媽,一講起男人,她滿肚鬱氣說:「冇女人去講男人,搞到女人地位好低,好似成日要我女人去迎合男人,點解唔可以要男人迎合我?佢成日度講港女,咁就賺錢o架喇,咁樣好唔公平。我覺得香港女人其實好勤力,我呢一班都係刻苦耐勞,係大大大大大大大長今o架大佬。既要做現代阿媽,又要做現代太太,又要做職業婦女,我唔夠膽講話第二女人冇,但如果成日話港女港女咁樣好唔公平,所以希望畀個機會我講啦,淨係得你班麻甩佬講女人o架?」肥媽一輪嘴,中間唔使氣,繼續數:「香港男人要威,又有自卑喎,因為男人要威,我娶個叻女人返點得呀?點解你唔識欣賞呢個女人屋企一樣可以咁成功,係因為你冇畀機會我!部份男人淨係睇女人年紀身材同外貌,日日都話18歲卜卜脆,我日日畀個18歲你,冇思想嘛! 點解男人鍾意去拈花惹草呢?因為男人鍾意你呃佢,仲停留女子無才便是德,仲想三妻四妾,你有本事養晒咁多個你咪娶囉,但o依家又唔係喎,冇咁數o架呢個世界!」

恨前夫另結新歡

肥媽一講起香港男人就火起,轉台講老公,即刻眼濕濕。無他,第一段婚姻發生在18歲,一時衝動嫁給年紀比她大20多年的丈夫,他生意失敗後就留在家中專心鬧情緒,肥媽二話不說獨力帶大6個仔女,其中4個更非由她所出。由做苦力在上環抬粉、餐餐豉油撈白飯捱到做酒廊收銀,何止撐起半邊天,偏偏丈夫嫌她在家中太霸道,另覓新歡離婚去也。直至99年肥媽才遇上現在的丈夫阿Rick,從前得不到的幸福,今次一鋪過連本帶利收番,她說:「我o依家好開心,我仔冇爸爸十幾年,我老公Rick幫佢搵番出。」之前提過,肥媽年輕時一時衝動結婚,其實少女Maria本有一個青梅竹馬的拖友仔,初戀,還訂了婚。有次兩人狠狠吵了場架,少女Maria一時意氣取消婚約,還未想清楚便嫁給另一個男人。蠢,真蠢。

講初戀泣不成聲

年屆55歲的肥媽顛簸半生,從冇到有,根本無暇懷念少女情懷,偏偏是陳潔靈挖起她心底最深層的感受,皆因肥媽提議闢一環節講男人,陳潔靈就提出在另一環節講女人,還要求兩位拍檔回憶心路歷程,結果肥媽一想就想起初戀,泣不成聲,她說:「初戀幾乎唔記得啦,但係我一生真係因為咁而改變,真係一時之氣,邊有人咁拗氣,我喊係為乜呢?我未試過覺得自己蠢,唔知係咪自己個人老,我以前成日同人講:『車,咁又點,我衰得起呀!』今次係第一次,我諗起第一段情會喊,50幾60歲,未試過,然後第一次鬧自己蠢。」

陳潔靈:崩潰中學習復原

陳潔靈丈夫張耀榮6月病逝,現在的她神氣清朗,傷痕從表面上看不出,並非故作鎮定。丈夫離世剛好三個月,陳潔靈上月在台灣賑災活動上還激動痛哭,但她已從崩潰中慢慢學習復原,由唱歌到禪修,一天一點進步。

禪修控制情緒

陳潔靈說:「或者到時會台上面講一好個人,其實觀眾係八卦,觀眾容易有代入感同親切感。今次對我講,係一難控制情緒,咁個情緒唔可以話『喂,我到時先算啦!』今次唔得。o依家呢個時候你要將自己訓練到唔係機器,係有,因為你一定要令你記憶層面經過、試過、做過,咁個人就唔會咁容易個崩潰邊緣。因為始終觀眾係關心你,唔係想睇你崩潰,總之生理上心理上都要有預備,真係要自己每一日都要試過,絕對唔容易。」現在陳潔靈學習禪修,令情緒得以平復,也藉這種學習,令她得到一些從沒體會過的感覺,她說:「禪修其實令我睇到好多,無論你個人點樣好、點樣樂觀,有突發真係好難接受,禪修就係令到我基本個人寧靜、平靜,同埋知道人生究竟係乜一回事,然後學習接受。」

自嘲井底之蛙

陳潔靈續說:「我以前都覺得自己好樂觀,但係當我去探索好多時候,我會發覺自己其實係井底之蛙。以前以為好多唔係一就係二,唔係二就係三,原來仲有四五六,但我從來都冇睇過有四五六,咁你一定要發掘佢,先發現原來人生入面境界係咁闊。」

-勸《巨聲》參賽者放低包袱-

講起陳潔靈與肥媽,很自然就會聯想到無《超級巨聲》和亞視《亞洲星光大道》,兩位好姊妹打對台分別任兩個節目的評判。肥媽表示沒有看過《超級巨聲》,陳潔靈一味讚各評判意見中肯,獨愛來自台灣的陳珊妮,談到肥媽,她笑道:「肥媽我就費事講啦,太擦鞋喇。」

慨嘆比賽變質

陳潔靈擔任《超級巨聲》評判不久,有人讚她一矢中的,有無知網民人身攻擊罵她「死老公唔係大晒o架!」陳潔靈是知道的,沒有動氣,她說:「我等好耐先有一個咁樣歌唱比賽,我都係歌唱比賽出身,有段時間我覺得有歌唱比賽好氣,個個人都唱半段,又要你踩單車唱,真係離晒譜,真係突然間有一個咁正式歌唱比賽,對呢班後生仔講係一個好大機會,我希望佢可以好好把握,進步多,亦希望佢明白每一樣都有代價。」《超級巨聲》參賽者須過五關斬六將,壓力之大非外間所能想像,陳潔靈眼看他們一點一點地變,亦愛莫能助,她說:「佢做做時候已經忘記點解要報名參加比賽,個focus集中錯地方,佢有時會集中個包袱度囉,譬如人點樣睇佢呀、好多是非呀,媒體點樣寫佢呀,成件事已經變。個節目太長喇,始終又變個騷。我第一日見班參賽者,就同佢講,諗番自己點解要參加比賽,額外包袱,掉佢,但係你知道後生仔好難做到。」

-為謝安琪走音抱不平-

話題轉到近期多次失準走音的新紮天后謝安琪(Kay),早前有網民將她的走音片段拼湊在一起,還加插肥媽在《亞洲星光大道》的抵死評語,有人大呼過癮,陳潔靈為Kay抱不平說:「一個人幾叻都好,尤其講緊除生理,仲要思路,好多係相對,例如佢人生體會唔夠多,個腦唔夠安靜,就會力不從心,然後就躁、緊張。o依家你講緊好高技巧,你對佢有要求,碧咸都會射失12碼啦,但佢緊要關頭冇射失嘛!」

「佢都冇時間」

陳潔靈繼續力撐Kay:「佢太喇,而且要承受壓力太大,根本心理上同生理上個包袱好重,啄住佢係好唔公平。佢越多表演節目就越容易出錯,筋疲力盡,佢真係忙到仔都冇時間湊,聲都乾晒。」由謝安琪扯到時下歌手走音甩嘴忘記歌詞樣樣齊,肥媽對此說:「o依家唔係歌手,係偶像,係搵錢機器,有係公司簽佢先學唱歌,你好難令到佢係真係唱歌技巧好,唱歌同練功一樣你都係需要時間,所以我贊成所有電台電視台搞歌唱比賽,能夠發掘多真係可以做歌手,最好乜都比賽,咁就最好喇。」陳潔靈也說:「世事係一種淘汰賽,好似Twins咁,我覺得佢好成功呀,如果唱得太好太OK,13歲跟唔到呀,o依家咁樣就叫恰如其份。」

沒有留言:

張貼留言